Litoralul românesc se află în centrul atenției, odată cu lansarea oficială a celei de-a doua ediții a Mega Infotripului „Riviera Românească” 2025 – un eveniment de amploare organizat de Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) în parteneriat cu Organizația de Management al Destinației (OMD) Județul Constanța.
Peste 400 de agenți de turism și jurnaliști din întreaga țară participă la această inițiativă menită să promoveze litoralul românesc ca destinație turistică atractivă și competitivă. În următoarele patru zile, participanții vor avea ocazia să descopere cele mai importante hoteluri, facilități turistice și atracții locale, într-un maraton turistic organizat în două etape.

Prima parte a infotripului, desfășurată în stațiunea Mamaia și municipiul Constanța, se concentrează pe infrastructura de cazare, serviciile oferite turiștilor, dar și pe modernizările recente din zonă. În zilele următoare, caravana turistică se va muta în sudul litoralului, în zonele Eforie și Mangalia, acolo unde se vor vizita unități de cazare, baze de tratament, plaje amenajate și alte puncte de interes pentru turiști.
„Este un eveniment de mare importanță pentru promovarea destinației România – Litoral, iar faptul că avem alături un număr atât de mare de profesioniști din domeniul turismului confirmă interesul crescut pentru litoralul autohton. Ne dorim ca agenții să vadă la fața locului schimbările, investițiile și potențialul pe care îl oferă litoralul românesc,” a declarat un reprezentant ANAT.

Organizatorii subliniază că scopul infotripului este acela de a genera un impact direct în vânzările pentru sezonul estival 2025, dar și de a oferi jucătorilor din turism o imagine clară asupra direcției în care se dezvoltă litoralul românesc – prin colaborare public-privat, modernizare și diversificarea ofertei turistice.
Evenimentul este intens mediatizat atât în presa națională, cât și în social media, sub hashtag-urile #ANAT, #AlegeANAT, #OMDJudetulConstanta și #InfoturRivieraRomaneasca2025, acoperind în timp real activitățile, locațiile vizitate și impresiile participanților.
Rămâne de văzut care vor fi concluziile celor implicați după cele patru zile de vizite și networking, însă debutul acestei ediții confirmă din nou că litoralul românesc se află pe drumul unei promovări bine structurate și profesioniste.