România a desfășurat o campanie outdoor de promovare în Paris. Franța este una dintre cele 7 piețe de turism strategice pentru promovarea destinației noastre

România va fi promovată a doua oară în acest an la Paris, în perioada 14 – 17 martie a.c., în cadrul târgului internațional de turism „Le Salon Mondial du Tourisme”, unul dintre cele mai mari manifestări expoziționale europene de profil. Evenimentul se desfășoară la Paris Expo, Porte de Versailles, fiind adresat atât publicului larg, cât și specialiștilor din domeniul turismului.

Standul României dispune de o suprafață de 59,5 metri pătrați și este strategic amplasat în centrul pavilionului expozițional, într-un mod similar cu prezența sa la edițiile anterioare. Prezentând o configurare tip insulă, cu toate laturile deschise, acesta găzduiește 15 co-expozanți: Salrom, Plafar, Nordic Tours, World Synergy Travel, Exact Tours, Dor Travel Armenopolis, K-TOUR Romania, Romania For All, Eastern European Experience, Luxuria Travel, Asociația Județeană de Turism Sibiu, Asociația Dorul Oșenilor, OMD Timișoara, OMD Mamaia-Constanța și, nu în ultimul rând, OMD Maramureș, care este însoțit de renumitul olar din Baia Sprie, Daniel Leș.

Pe lângă demonstrațiile de olărit, vizitatorii vor putea urmări, la standul României, o serie de prezentări de destinație, realizate atât de reprezentanții Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), cât și de partenerii care și-au manifestat interesul în acest sens. Aceste sesiuni vor avea loc zilnic, în intervalul 15:00 – 16:00. Inițiativa își propune să ofere o dinamică crescută în spațiul expozițional și să capteze, astfel, atenția trecătorilor, în scopul creșterii interesului pentru petrecerea vacanțelor în țara noastră. Totodată, vor fi realizate prezentări de destinație și pe scena principală a evenimentului, cu durate de aproximativ 20 de minute fiecare, care vor evidenția autenticitatea și farmecul României în fața publicului francez. Mai mult, vor fi incluse și momente artistice care să evidențieze unicitatea țării noastre. Artiștii români vor încânta publicul cu interpretări inspirate din folclorul și cultura românească, oferind, astfel, o experiență memorabilă pentru participanții la târg.

Franța este una dintre cele 7 piețe de turism strategice pentru promovarea destinației noastre, datorită caracterului tradițional al relațiilor dintre cele două țări și, mai ales, prin prisma datelor statistice privind sosirile vizitatorilor francezi în România. Mai exact, conform Institutului Național de Statistică, numărul turiștilor francezi care au petrecut o vacanță în țara noastră a crescut în 2023 cu aproximativ 24.76% față de anul precedent.

Pentru creșterea atractivității destinației, amintim că România a desfășurat o campanie outdoor de promovare în Paris. Mai exact, în toamna anului trecut, imagini spectaculoase din țara noastră (Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan) au fost afișate timp de trei săptămâni, pe 103 panouri publicitare și 17 autobuze turistice, fapt care a stârnit curiozitatea și interesul francezilor, la acea vreme, pentru destinația noastră.

itfm2 România a desfășurat o campanie outdoor de promovare în Paris. Franța este una dintre cele 7 piețe de turism strategice pentru promovarea destinației noastre

Conținutul website-ului www.stiriconstanta.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.