VIDEO/Mirela Matichescu: „Eu sunt convinsă că un turist care vine la Mamaia Nord, va deveni captiv pentru 5 vacanțe viitoare”

VIDEO/Mirela Matichescu: „Eu sunt convinsă că un turist care vine la Mamaia Nord, va deveni captiv pentru 5 vacanțe viitoare”

Organizația de Management a Destinației Mamaia Nord este un exemplu elocvent de cum o destinație turistică poate beneficia de o gestionare strategică și bine coordonată. Prin eforturile sale, OMD Mamaia Nord contribuie la transformarea stațiunii într-o destinație turistică de top, oferind experiențe memorabile turiștilor și sprijinind dezvoltarea durabilă a comunității locale.

„Pentru noi este important să începem să aducem turiștii din străinătate, pentru că România nu mai este cunoscută în ultimii ani. Nu mai este cunoscută, de turiștii străini pentru că noi și la târgurile de turism mergem să vindem tot destinație din străinătate, vindem tot Grecia și Turcia. Este important să avem partea de promovare, să începem să îi aducem înapoi pe turiștii străini. Eu sunt convinsă că un turist care vine, aici, la Mamaia Nord, va deveni captiv pentru cel puțin 4,5 vacanțe viitoare.” ne-a declarat Mirela Matichescu, manager OMD Mamaia Nord.

Astăzi, Mamaia Nord are peste 1400 de unități de cazare clasificate și înregistrate la Ministerul Turismului. În acest caz vorbim de peste 19.000 locuri de cazare numai în acestă zonă. 

„Este o stațiune cu o densitate destul de mare ca număr de locuri raportat la suprafață. Este o stațiune nouă, cea mai nouă stațiune de pe litoralul românesc, care s-a dezvoltat în ultimii ani și după cum vedeți este o stațiune curată, cu plaja extrem de frumoasă, cu zona de îmbăiere extrem de sigură.
În Europa, astăzi,  Mamaia Nord cred că se bate cu cele mai căutate destinații de vacanță. Ne-ar fi plăcut după acest reportaj, să mergem, să luăm la pas stațiunea și să vedeți că avem nu numa locuri frumoase, restaurante care sunt pe plajă și care oferă o gamă de servicii și de facilități, care satisfac orice gust și care sunt și pe bugetul fiecărui consumator.”ne-a mai declarat Mirela Matichescu, manager OMD Mamaia Nord.

Percepția publică joacă un rol semnificativ în consolidarea imaginii de destinație scumpă. Raportările frecvente despre prețurile ridicate și serviciile exclusiviste contribuie la o falsă imagine privind prețurile mari din Mamaia Nord. 

”Ne-am obișnuit, în ultimii ani, să spunem că prețurile sunt foarte mari, pe litoralul românesc, uitați-vă, astăzi, aveți prețurile afișate, un șezlong este 50 de lei, în acest preț primești și cearșafuri apretate sau chiar o băutură. Este adevărat că sunt și plaje, puține, care se adresează unui alt tip de consumator, unde șezlongul este 100 de lei. Avem nevoie și aceste locuri, da, avem nevoie și aceste plaje, dar nu nu trebuie să generalizăm și nu trebuie să speriem turistul. Prețurile sunt competitive cu cele mai bune destinații, după cum vedeți nisipul și condițiile de plajă sunt extrem de bune, extrem de plăcute, extrem de sigure. Eu iubesc foarte mult Mamaia Nord, iubesc și au făcut investitorii, iubesc faptul că, astăzi, Mamaia Nord, concurează cu cele mai mari destinații din Europa Occidentală.” a concluzionat Mirela Matichescu, manager OMD Mamaia Nord, în cadrul unui interviu, în exclusivitate, acordat pentru ȘtiriConstanța.Ro.

VIDEO/Mirela Matichescu: „Eu sunt convinsă că un turist care vine la Mamaia Nord, va deveni captiv pentru 5 vacanțe viitoare”
mqdefault VIDEO/Mirela Matichescu: „Eu sunt convinsă că un turist care vine la Mamaia Nord, va deveni captiv pentru 5 vacanțe viitoare”Watch the video

Organizația de Management a Destinației Mamaia Nord este un exemplu elocvent de cum o destinație turistică poate beneficia de o gestionare strategică și bine coordonată. Prin eforturile sale, OMD Mamaia Nord contribuie la transformarea stațiunii într-o destinație turistică de top, oferind experiențe memorabile turiștilor și sprijinind dezvoltarea durabilă a comunității locale.

„Pentru noi este important să începem să aducem turiștii din străinătate, pentru că România nu mai este cunoscută în ultimii ani. Nu mai este cunoscută, de turiștii străini pentru că noi și la târgurile de turism mergem să vindem tot destinație din străinătate, vindem tot Grecia și Turcia. Este important să avem partea de promovare, să începem să îi aducem înapoi pe turiștii străini. Eu sunt convinsă că un turist care vine, aici, la Mamaia Nord, va deveni captiv pentru cel puțin 4,5 vacanțe viitoare.” ne-a declarat Mirela Matichescu, manager OMD Mamaia Nord.

Astăzi, Mamaia Nord are peste 1400 de unități de cazare clasificate și înregistrate la Ministerul Turismului. În acest caz vorbim de peste 19.000 locuri de cazare numai în acestă zonă. 

„Este o stațiune cu o densitate destul de mare ca număr de locuri raportat la suprafață. Este o stațiune nouă, cea mai nouă stațiune de pe litoralul românesc, care s-a dezvoltat în ultimii ani și după cum vedeți este o stațiune curată, cu plaja extrem de frumoasă, cu zona de îmbăiere extrem de sigură.
În Europa, astăzi,  Mamaia Nord cred că se bate cu cele mai căutate destinații de vacanță. Ne-ar fi plăcut după acest reportaj, să mergem, să luăm la pas stațiunea și să vedeți că avem nu numa locuri frumoase, restaurante care sunt pe plajă și care oferă o gamă de servicii și de facilități, care satisfac orice gust și care sunt și pe bugetul fiecărui consumator.”ne-a mai declarat Mirela Matichescu, manager OMD Mamaia Nord.

Percepția publică joacă un rol semnificativ în consolidarea imaginii de destinație scumpă. Raportările frecvente despre prețurile ridicate și serviciile exclusiviste contribuie la o falsă imagine privind prețurile mari din Mamaia Nord. 

”Ne-am obișnuit, în ultimii ani, să spunem că prețurile sunt foarte mari, pe litoralul românesc, uitați-vă, astăzi, aveți prețurile afișate, un șezlong este 50 de lei, în acest preț primești și cearșafuri apretate sau chiar o băutură. Este adevărat că sunt și plaje, puține, care se adresează unui alt tip de consumator, unde șezlongul este 100 de lei. Avem nevoie și aceste locuri, da, avem nevoie și aceste plaje, dar nu nu trebuie să generalizăm și nu trebuie să speriem turistul. Prețurile sunt competitive cu cele mai bune destinații, după cum vedeți nisipul și condițiile de plajă sunt extrem de bune, extrem de plăcute, extrem de sigure. Eu iubesc foarte mult Mamaia Nord, iubesc și au făcut investitorii, iubesc faptul că, astăzi, Mamaia Nord, concurează cu cele mai mari destinații din Europa Occidentală.” a concluzionat Mirela Matichescu, manager OMD Mamaia Nord, în cadrul unui interviu, în exclusivitate, acordat pentru ȘtiriConstanța.Ro.

Conținutul website-ului www.stiriconstanta.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informațiile publicate pe acest site sunt protejate de către prevederile naționale și internaționale legale în vigoare. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conținutului acestui website.